Pogoji poslovanja

Zadnja osvežitev: 23. maj 2015

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Splošni pogoji spletne trgovine ShopDirekt so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje Comfin, računalniški inženiring, Tomislav Jakupec s.p.. Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Tehnične izdelke večinoma uvažamo od distributerjev zunaj meja Slovenije (Evropska unija), zato pogosto nimajo vgrajenih slovenskih menijev, nekateri izdelki pa tudi niso predstavljeni s slovenskimi navodili.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot Redne cene in Akcijske cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Akcijska cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.


Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun podjetja - po ponudbi/predračunu. Kupec prejme dodatni popust v višini 3 %,
  • plačilo po povzetju (ob dostavi),
  • gotovinsko (osebni prevzem na sedežu podjetja).

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).


Dostava

Dostavo kupljenih izdelkov vrši kvalitetna dostavna služba upoštevajoč njihove splošne pogoje poslovanja in ponudbo:

Čas dobave naročenih izdelkov se šteje v delovnih dnevih. Če je izdelek na zalogi, se ga odpravi še isti dan oziroma najkasneje naslednji delovni dan, če so izpolnjeni vsi pogoji za izvedbo naročila.

Cena dostave za posamezen izdelek je rezvidna v fazi naročanja izdelka (v blagajni). Za nekatere izdelke nudimo brezplačno dostavo. Informativne cene dostave si lahko ogledate TUKAJ.

OSEBNI PREVZEM

Izdelke je po predhodnem dogovoru možno prevzeti tudi osebno na naslovu podjetja.

V primeru osebnega prevzema je možno samo gotovinsko plačilo kupnine.


Cene

Akcijska cena velja za vse člane spletne trgovine. Član uporabnik postane z registracijo v spletno trgovino. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Vse cene NE vsebujejo DDV, saj podjetje ni zavezanec za DDV, končnemu kupcu se tako DDV ne zaračuna.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in največkrat nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
 

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni s strani naših dobaviteljev napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu poizkusil ponuditi primerno rešitev.


Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila).


Pritožbeni postopki v primeru nezadovoljstva z našimi storitvami oziroma kupljenimi izdelki
 
Prosimo, da nas v primeru vašega nezadovoljstva o tem obvestite na enega od spodaj navedenih načinov:
  • ​pisno na naš naslov 
  • na elektronski naslov
  • s pomočjo spletnega kontaktnega obrazca
  • telefonsko

Vsi kontakti so navedeni TUKAJ.

Naše poslanstvo je poskrbeti za zadovoljstvo kupca, ki bo z veseljem ponovno obiskal našo spletno trgovino in jo hkrati priporočal tudi ostalim uporabnikom. Vsako pritožbo jemljemo resno, z vso odgovornostjo in s ciljem, da utemeljeno pritožbo rešimo v uporabnikovo korist v najkrajšem možnem času.

 

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva njegovo popravilo. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po dostavni službi, ki jo prodajalec kupcu naslovi. Brez poprejšnjega dogovora pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

V skladu z 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prejema blaga obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojodločitev. Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vrnilo kupnino v najkrajšem možnem času a najkasneje v 14 dneh. Podjetje kupnino kupcu vrne z nakazilom na TRR kupca, razen če kupec v skladu z 43.d členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) zahteva drugače. Kupec 

Morebitne stroške vračila blaga krije kupec.

Dolžnost kupca ob odstopu od pogodbe je vrniti izdelke nemudoma oziroma najpozneje v 14. dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14. dnevnega roka za vračilo.

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, nepopraskano, s celotnim priborom in priloženo dokumentacijo, v originalni embalaži, ki ne sme biti poškodovana - raztrgana ali imeti znake nasilnega odpiranja in v nespremenjeni količini. 

Možnost vračila blaga žal ne velja za:

  • programsko opremo, avdio in video nosilce, knjige ter potrošni material (kartuše, tonerje, baterije, akumulatorje itn) v primeru, da je bila odprta originalna embalaža oziroma je bila poškodovana varnostna nalepka.
  • če je potrošnik artikel že začel uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja.

Če ni drugače dogovorjeno, ne vračamo stroškov vračila blaga in ne prevzemamo paketov s storitvijo odkupnina.

Prosimo, da nas o reklamaciji in vračilu blaga obvestite s pomočjo SPLETNEGA OBRAZCA . Lahko pa vam na vašo željo pošljemo obrazec v elektronski ali papirni obliki. Vse potrebne podatke lahko kupec po predhodnem dogovoru posreduje tudi s pomočjo ostalih načinov obveščanja.

 

Garancija

Garancija na izdelek je veljavna, če garancijski rok še ni potekel, če je bilo z izdelkom ravnano v skladu z navodili o uporabi in če se je izdelek uporabljalo v skladu z garancijskimi pogoji.

Garancijo se uveljavlja s potrjenim garancijskim zapisnikom in/ali potrjenim računom za opravljen nakup iz katerega je razviden garancijski rok za izdelek v obravnavi.

Garancijske pogoje si lahko ogledate na povezavi GARANCIJSKI POGOJI

 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, in sicer:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o stvarni napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve letiodkar je bila stvar izročena.

 

 

Najem spletne trgovine RUF